۷ آذر ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳

رئیس شورای شهر بوشهر:

ظرفیت شورایاران در توسعه شهر بوشهر استفاده می‌شود

ظرفیت شورایاران در توسعه شهر بوشهر استفاده می‌شود

بوشهر - رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: ظرفیت شورایاران در توسعه شهر بوشهر استفاده می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابوذر دهدار صبح سه‌شنبه در جمع اعضای شورای شهر بوشهر اظهار داشت: با توجه به این برای انجام امور مردم باید از خود مردم کمک گرفت،  شورایاران محلات می‌توانند بازوان توانای شورای شهر و مجموعه مدیریت شهری برای حل معضلات محلی باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر اضافه کرد: به دلیل حجم بالای کار، انتظار ما گزارش مشکلات محلات توسط شورایاران و برنامه ریزی مدیران شهرداری برای برطرف‌شدن این مشکلات است.

وی با استقبال از تشکیل کارگروه شورایاران بیان کرد: از نظرات و پیشنهادات شورایاران در راستای توسعه شهر استقبال می‌کنیم و همچنین در پروژه‌های که در محلات قرار است اجرا شود، نظرات شورایاران محلات که بازوان و نمایندگان ما در محلات هستند نیز لحاظ می‌شود.

دهدار خاطرنشان کرد: مشارکت شهروندان و اعضای شورایاری به‌عنوان بازوان کمکی شورا و شهرداری تاثیر بسیار زیادی در اجرای برنامه‌های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و ورزشی دارد.

وی در مورد برگزاری انتخابات شورایاری در دوره پنجم شورا بیان کرد: با توجه به اینکه وزارت کشور اعلام کرده تا تدوین آیین‌نامه اجرایی انتخابات شورایاران برگزاری انتخاباتی صورت نگیرد، با اعلام وزارت کشور ما انتخابات دوره جدید شورایاران را برگزار می‌کنیم.

کد خبر 4156940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha